Stockholm Scrap & Pearl Event

Från fredag till söndag har jag varit i Stockholm, bott på hotell och sedan spenderat hela helgerna i bästa vännernas sällskap på Scrap & Pearl Event vid Globen. Det var underbart kul!!! Jag har, som vanligt med vännerna omkring mig, spenderat tiden med att skapa, skratta, prata, inspierats och shoppat som en galen.

6 layouter hann det bli. Tänk att jag ALLTID måste skapa en layout som jag inte är nöjd med. Jag kallar det min ”blaha-layout”, en som jag lika gärna kunde varit utan. Men av någon anledning måste jag alltid göra en sån emellanåt, sen kommer den rätta känslan tillbaka igen. Den här gången är det min näst sista layout, På böljan den blå, som blev min blaha-layout.

poker

pepparkaka

Jag idag nu

äntligen

ut på böljan den blå

pappas tåg

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Malin/malwa
    Apr 09, 2013 @ 07:31:48

    Många fina alster (gillar speciellt den första)! Och det låter som ni haft en härlig helg. 🙂

    Svara

Kommentera

