De sista från LinköpingScrap

Jisses vad suget att skapa har ökat sen träffen! Än har jag dock inte hunnit sätta mig än, till mitt stora förtret. Kvällsmöten på jobbet mm har gjort att tiden inte räckt till, vilket känns jobbigt eftersom suget är där nu!! Suget har till och med nått så långt att jag är sugen på att bli DT för någon butik igen, men jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga, om det ens efterfrågas.

Nu kommer hur som helst de sista alstren från helgens träff.

vår

skrattrynkor

lugn

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin/malwa
    Mar 21, 2013 @ 20:28:43

    Den översta är helt magisk! (Och de andra är så klart fina de med. 😉 )

    Svara

  2. Sinikka
    Mar 23, 2013 @ 18:43:12

    Mycket fin blog du har……Kommer säkert och tittar in igen
    Sinikka ( har hittad dig via FB Scrap o Pearl event )

    Svara

Kommentera

