2 nya layouter

Det händer inte så mycket på scrapfronten för mig än i år. I och med att jag inte har några uppdrag längre, finns det ingenting som ”tvingar” mig till pysselbordet och då är det alltid så mycket annat som kommer emellan eller går före. Dumt egentligen, eftersom jag vet att jag känner mig som en bättre människa när jag får utlopp för min kreativitet.

Jag har faktiskt gjort flera veckor av Project Life-sidor, men de visar jag inte här. Idag kan jag dock visa upp två layouter som väntat på fotoljus i ett par veckor 😉

onepiece

Nessie

Kommentera

