Nämen…. ännu en layout + en ny katt!

Okej, jag är verkligen inne i ett scrapstim. Här kommer ännu en skapelse som jag slängde ihop igår kväll. Det är så himla skönt när man scrappar utan att tänka, det jag lägger ögonen på först det funkar! Älskar kreativitet!!

Sen är vi nog lite knäppa i den här familjen. Vi bestämde igår kväll att vi ska skaffa ännu en kattunge. Anledningen är att försöka avlasta från vår gamling, Sandy. Hon blir hyperirriterad på Alice som hela tiden jagar henne, smyger på henne, hoppar på henne osv. Förhoppningen är att om Alice får en jämngammal kompis, kommer de att spendera mer tid ihop än med Sandy. Vi håller tummarna att det blir så i alla fall.
Så, i morse ringde jag på en annons och när vi var där och tittade bestämde vi oss på stört. Hon kommer att heta Nessie, döpt efter Renéesme i Twilight som var ett oemotståndligt barn. Det är även denna kattunge! Hon är 50% Maine Coon, 25% birma och 25% är bland annat norsk. Här kommer en bild på henne, som jag lånat från Facebook-sidan ”Långhåriga kattungar”.

Kommentera

