Skapat!

Ha! Det räcker visst att skriva på FB att man är sugen på att scrappa, så dyker inspirationen upp. Har inte lyckats scrappa något på hela våren, känns det som, och nu helt plötsligt ville det sig. Visar idag upp min nya layout, plus den sista jag skapade i våras som jag glömt att visa.

Fotot är från förra veckans semester i Västergötland, som spenderades i en stuga tillsammans med mina föräldrar, min bror + fru, min mormor, min moster, min kusin + sambo. HÄRLIG VECKA! Vi spenderade verkligen tiden ihop, spelade mycket spel och pratade, åt gott och drack gott.

Kommentera

