Vattendroppar

Vi har pratat en del på fotokursen om att fånga vattendroppar på bild. Så, jag har använt mig av en riktigt snabb slutartid när jag fotograferade barnen i vattenspridaren. Tycker själv att bilderna blev bra. Gillar speciellt den där de är fotade bakifrån, men det handlar nog mest om att jag tycker att det fångar verkligheten så väl. Det är så där det är och känns när barnen springer i vattenspridaren.

Sen var jag tvungen att gå ut i morgonljuset och fotografera de underbart vackra äppelblommorna!

Kommentera

